Úspešné webové prezentácie

Naším cieľom je produkovať úspešné interaktívne webové sídla, ktoré sa stanú nepostrádateľnou súčasťou identity a komunikačnej stratégie klientov.

Na úspech webovej prezentácie je nutné zabezpečiť tieto podmienky:

  1. Maximalizovať počet návštevníkov stránok (marketing)
  2. Dosiahnuť vysoký pomer konverzných akcií (vloženie do košíka, rezervácie služby a podobne)
  3. Vtesnať sa do schváleného rozpočtu

Tieto podmienky dokážeme zabezpečiť s využitím mixu nasledovných postupov:

  • Optimalizácia webu pre vyhľadávače – Search Engine Optimalization – SEO – je metóda pomocou ktorej dostaneme Vaše webové stránky na popredné miesta v najdôležitejších svetových (www.google.com, www.yahoo.com, www.msn.com) a slovenských (www.zoznam.sk, www.atlas.sk, www.centrum.sk) fulltextových vyhľadávačoch pre relevantné kľúčové slová a frázy. Táto optimalizácia musí byť implementovaná priamo na Vašich webových stránkach. Nezabudneme priebežne vyhodnocovať a reportovať úspešnosť jednotlivých kľúčových slov.
  • Použiteľnosť - webové sídla majú jasnú navigáciu a jednoducho sa používajú. Ak má byť cieľom webovej aplikácie predaj produktov alebo služieb, tak sa zameriame na vývoj sídla ktoré „samo“ predáva. Samotní návštevníci sa tak zamerajú práve na produkty a služby, a nebudeme zbytočne rozptyľovať ich pozornosť „blikajúcou“ grafikou. Použiteľné webové sídlo prehľadne naviguje návštevníka k svojmu cieľu (napr. vloženiu tovaru do košíka alebo rezervácii hotelovej izby). Návštevník sa nikdy „nestratí“, jeho pohyb je priebežne monitorovaný po webovom sídle a „počet klikov“, na ktorý sa dostane k želanému cieľu webového sídla – konverznej akcii, je doslova optimalizovaný
  • Prístupnosť – prístupné webové stránky zaručujú určitú úroveň dostupnosti publikovaných informácií nezávisle od používanej technológie na strane prehliadača (typ prehliadača, zobrazovacie zariadenie a jeho parametre napr. rozlíšenie obrazovky, mobilná platforma, čítačka pre slabozrakých, ...). Zohľadňujú sa pritom aj potreby handicapovaných návštevníkov (napríklad zmenený farbocit). Podľa reprezentatívnych prieskumov sa minimálne jedna štvrtina až jedna tretina návštevníkov vymyká bežnému priemeru, a to je už číslo, pre ktoré sa oplatí uvažovať „prístupne“.
  • Search engine marketing - SEM – Využitie systémov „Pay Per Click, PPC“ adwords.google.com a/alebo www.etarget.sk ktoré umožňujú platbu za zobrazenie reklamy až po kliknutí na odkaz (na rozdiel od štandardnej bannerovej reklamy kde sa platí za 1000 zobrazení – impressions – banneru = CPT). Na základe analýzy Vášho webu Vám navrhneme, zrealizujeme a vyhodnotíme vhodnú PPC kampaň.
  • Validita stránok – dodržiavanie webových štandardov (XHTML, CSS), www.w3.org a testovanie na všetkých hlavných browseroch
Sociálne siete
Dynatech.sk - Facebook Dynatech.sk - LinkedIn Dynatech.sk - Google+ Dynatech.sk - Twitter
Kontakt

Copyright © 1998-2017 Dynatech s.r.o., Mlynské nivy 54, 821 05 Bratislava, Slovenská republika. Všetky práva vyhradené. E-mail: info@dynatech.sk. Tel: +421 2 48 210 610. Fax: +421 2 48 210 611.